Har Bjärechips Cheddar nämnts i den här tråden? Godaste chips jag ätit!![]()
SINNESSJUKT goda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har Bjärechips Cheddar nämnts i den här tråden? Godaste chips jag ätit!![]()
Så kan ni inte säga när jag är hemma sjuk och älskar chips med cheddarsmak!SINNESSJUKT goda.
Så kan ni inte säga när jag är hemma sjuk och älskar chips med cheddarsmak!
Glöm inte deras vinägerchips som jag hissade tidigare i tråden!![]()
Det var dåligt av domStor DISS för snabbmatskedjan Chop-Chop. De ska öppna i Borlänge och jag kollade deras hemsida. Det stod inget om var köttet kommer ifrån så jag mailade och frågade. Svaret var kött från Uruguay och kyckling från Thailand
Mao kommer jag att bojkotta dem.
Åh så fiffigt, jag som precis börjat fundera på att införskaffa ett kopparfärgat nagellack! Hur länge sitter det?För att lämna huvudspåret (ätbart) vill jag hissa ett nagellack!
Fick två Maybeline color show-nagellack (och ett annat lack) av min SSi år. Och har än så länge bara testat det koppar-färgade. Så snyggt, lättarbetat och täckte med ett lager.
![]()
HISS!
Jag har alltid Sech vite som överlack, och då håller ju alla lack ungefär lika längeÅh så fiffigt, jag som precis börjat fundera på att införskaffa ett kopparfärgat nagellack! Hur länge sitter det?
Vinägerchips, åh! Bjäres, alltså?Glöm inte deras vinägerchips som jag hissade tidigare i tråden!![]()
Vinägerchips, åh! Bjäres, alltså?
Åh men Seche Vite har jag! Tycker dock fortfarande att det brukar vara lite skillnad mellan lack, men det kanske bara är jag som inbillar migJag har alltid Sech vite som överlack, och då håller ju alla lack ungefär lika längeMen tror det är ett helt ok lack även utan Seche vite
![]()
Tycker det håller lite olika frpn gång till gång, men har ibland tyckt det handlar om hur ren nageln varit eller så. Detta höll sig dock snyggt längre än vanligt, så kanske är det bättre än andra iaf!Åh men Seche Vite har jag! Tycker dock fortfarande att det brukar vara lite skillnad mellan lack, men det kanske bara är jag som inbillar mig![]()