Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
Belvita crunchy chocochip - HISS!
Mycket godare än originalen :d

269047011_0_640x640.jpg

Ååargh! Hann bli så där eld och lågor innan jag insåg att bilden inte motsvarade omdömmet.

(Kl
Om någon har tips på ett gott laktosfrivariant på chokladpudding får ni gärna hojta till!)

barbells_protein_pudding_200_g_11927.jpg

VARNING för denna äckliga produkt! Konsistensen är något grynig och smaken är vedervärdig. Den smakar giftigt rengöringsmedel. Något av det äckligaste jag stoppat i min mun faktiskt och då har jag smakat durian. Usch!

2L_PP_Bravo_Retro_Paron_v.jpg

Diss

Smakar varken äpple eller päron? Hur lyckas dom med det?
Nä känns mest som att dricka något sött men utan någon egentlig smak. Kanske kan man ana lite av en svag äpplesmak men mest smakar den inget alls :confused:

2L_PP_Bravo_Retro_Paron_v.jpg

Diss

Smakar varken äpple eller päron? Hur lyckas dom med det?
Nä känns mest som att dricka något sött men utan någon egentlig smak. Kanske kan man ana lite av en svag äpplesmak men mest smakar den inget alls :confused:

Och den är en HISS! om du frågar mig :D tråkigt nog blir jag kass i magen av allt vad äpple/päron dricka heter.. :(

Tusan också! Och det fylls dessutom på mer varje vecka! :rofl:

Jag måste förresten hissa te med smak av lakrits. Köpte det i lösvikt på Coop igår och har redan druckit fem koppar. SÅ GOTT! :love:

Gillar du lakritste måste du testa det här:
Three_licorice_on_white.jpg

Så. Sjukt. Gott. :love: Ett annat tips är deras lakrits- och mintte: helt galet bra kombo. Ett tredje (och ännu bättre) tips är att grogga: en påse Three Licorice och en påse Three Mint :D

Jag har äntligen hittat en proteinbar som är GOD! Så japp denna är en stor HISS!
Bara smakat mintsmaken, jag älskar mint så är mer än nöjd ;)
Sen är det rabatt på dom på jobbet också, så köpt 6 st hehe.

4063.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka