Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
VARNING för denna äckliga produkt! Konsistensen är något grynig och smaken är vedervärdig. Den smakar giftigt rengöringsmedel. Något av det äckligaste jag stoppat i min mun faktiskt och då har jag smakat durian. Usch!
Ååargh! Hann bli så där eld och lågor innan jag insåg att bilden inte motsvarade omdömmet.
(Kl
Om någon har tips på ett gott laktosfrivariant på chokladpudding får ni gärna hojta till!)
Instämmer med @lil-sis om Ehrmann och lägger till Propud. Viktigt att sistnämnda är kyld dock så den inte blir för lös!Ååargh! Hann bli så där eld och lågor innan jag insåg att bilden inte motsvarade omdömmet.
(Kl
Om någon har tips på ett gott laktosfrivariant på chokladpudding får ni gärna hojta till!)
![]()
Diss
Smakar varken äpple eller päron? Hur lyckas dom med det?
Nä känns mest som att dricka något sött men utan någon egentlig smak. Kanske kan man ana lite av en svag äpplesmak men mest smakar den inget alls![]()
Dessa var de godaste chips jag någonsin har ätit!!!
![]()
Vi har dem på vår WillysÅh var finns dom?
Vi har dem på vår Willys![]()
ROOTFRUITÅh har två Willys i närheten så måste kika in där. Vad står det på sidan av påsen, alltså märke?
![]()
Har nu fått ett nytt mål i livet: En dag ska jag banne mig ha testat allt gott ni rekommenderar i den här tråden.![]()
Det finns en del 1 av tråden också, med samma inriktning![]()
![]()
Tusan också! Och det fylls dessutom på mer varje vecka!
Jag måste förresten hissa te med smak av lakrits. Köpte det i lösvikt på Coop igår och har redan druckit fem koppar. SÅ GOTT!![]()
![]()