Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar du dom?![]()
Tonys chocolonely caramel sea salt riktigt god, särskilt dom stora salta flakes i.9/10
![]()
TOnys chocoloely almond sea salt , synd att det var lite mörkare choklad hade varit bättre med mjölkchoklad men ändå god! 8/10
Dom finns på ica , men ibland inte vid godishyllan utan vid den där hyllan som har lite nyttigare veganska,eko osv.Var hittar du dom?
Var hittar du dom?
Inte mitt hemköpFinns på Hemköp också.
Jag har sett dom på Coop ocksåInte mitt hemköp
Får kolla ica eller apotea!
Fast det där är ingen juice, juicer får inte innehålla tillsatser.Brämhults hallonjuice
De flesta juicerna från Brämhult är goda (förutom den vidriga blandningen apelsin/chili/ingefära/morötter) men hallonjuicen är den solklara favoriten!
![]()
Fast det där är ingen juice, juicer får inte innehålla tillsatser.![]()
Jättemegahiss såklartBen och jerrys cinnamon buns
Hiss tror jagär den jätte god eller jätte fel? Så skumt! Men jag tror jag gillar den skarpt 8/10
http://www.benjerry.se/smaker/cinnamon-buns
Haha ja! Jag är lite förbryllad, det är länge sedan jag var så här kluven över en produkt. Den är väldigt god, kan vara snudd på to much. Men kan de bli för mycket av något så gott?Jättemegahiss såklart
Som att äta kanelbulledeg utan att få ont i magen. Perfa. Godaste "pint-glassen" som finns.![]()
Oj det låter inte alls rätt. Den ska vara värsta kanelbomben!Jag avskydde cinnamon bun eller ja den smakade enbart kladdkaka... åt i en liten burk som gick att köpa via GB, kanske det som var problemet? Älskar verkligen kanelbullar.
Nu finns ProPud-glass från Njie. Nån som kan hitta och prova? För trådens skull …?![]()
Spännande, jag älskar dem ^^ Men jag kan hålla med om priset..Nu har de visserligen funnits där ett bra tag och alla skriver att de är så goda. Lite skeptisk mot basilika broccoli smakkombon men tänkte att jag skulle smaka. Till min besvikelse var de otroligt mjöliga i konsistensen och kladdade fast munnen ungefär som en klenare variant av jordnötssmör.
Smaken var inte heller någon höjdare först ett mischmasch av broccolibasilika sen smakar det bara kikärtsmjöl. Det märkligaste är dock kilopriset på dessa bollar, betydligt dyrare än motsvarande köttprodukter med cr 100 kr i kilopris. Varför är kilopriset på vegetariska allternativ oftast dyrare än köttallternativen när det gäller färdig/halvfabrikat? ologiskt när råvarorna är billigare att framställa, efterfrågan är stor....
inte imponerad, DISS på dem
![]()