Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS!
20211014_153146.jpg
 
Hiss!
Riktigt riktigt goda, smakade verkligen kantareller, men inte så mycket att det blev konstigt. Och vitlöken och chilin var milda och bara rundade av smaken. Hade gärna haft dessa året runt, bland de godaste chips jag ätit.
 

Bifogade filer

  • miniskordefest-kantarell-vitlok-chili-250g-80765-500x800.png
    miniskordefest-kantarell-vitlok-chili-250g-80765-500x800.png
    143,5 KB · Visningar: 28
Hiss!
Riktigt riktigt goda, smakade verkligen kantareller, men inte så mycket att det blev konstigt. Och vitlöken och chilin var milda och bara rundade av smaken. Hade gärna haft dessa året runt, bland de godaste chips jag ätit.

De var ok men inga har nått upp till de första kantarellchipsen Estrella gjorde :cry:
 
1634728244114.jpeg


Diss!
Klarade inte av att äta den, alldeles för tung och torr i smaken. Kommer hålla mig till Propud i fortsättningen, som i alla fall hittat en balans i sina puddingar.
 
Då har jag provat årets specialsmak på skumtomtar. Det blev en fet DISS. Dom var vidriga. Vill ha tillbaka förra årets istället
Var det blåbär som var förra året? För de var goda i alla fall. Och nu är det äpple/kanel eller nåt i år?

Blåbär är nog den av årets jag tyckt bäst om, men originalet är alltid bäst. Sen har de haft några riktigt vidriga som clementin och tomtegröt.
 
Visa bifogad fil 78367

Diss!
Klarade inte av att äta den, alldeles för tung och torr i smaken. Kommer hålla mig till Propud i fortsättningen, som i alla fall hittat en balans i sina puddingar.
Jag testade en sån med mangosmak, tror jag det var. Jag dissar den också. Av samma anledning som du + att den smakade typ grönsaker och kemiskt mer än mango och syrligt. Tung och oätlig. Slängdes efter två smakskedar endast. Och jag som inte är kräsen i vanliga fall.
 
Var det blåbär som var förra året? För de var goda i alla fall. Och nu är det äpple/kanel eller nåt i år?

Blåbär är nog den av årets jag tyckt bäst om, men originalet är alltid bäst. Sen har de haft några riktigt vidriga som clementin och tomtegröt.
Japp. Blåbär förra året. Dom var ju svingoda 😋 annars har det varit bara äckliga. Årets äpple och kanel tycker jag smakar bara kanel 🤢
 
Visa bifogad fil 78391

Smidigt att båda fanns i en bild, for det blir diss på båda. Bilbitarna var stenhårda, juleskum hade en märklig bismak. Har även testat plopp med apelsinsmak, diss där med, inte ens största godisgrisen i familjen vill ha. Vet inte varför jag fortsätter köpa konstiga ploppar...

Du kan fortsätta köpa dessa Plopp-varianter och sen leverera till mig :d :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
41 198
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 724
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp