Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vi ändå är inne på båtar så vill jag tyvärr ge en diss till Hemglass Saltkolabåt, det var mest meh och inget jag vill äta igen:( Välj heller Smack:d
 
37559-Fontana-Hummus-Citron-Koriander-v2.jpg

HISS
Vet inte om denna är ny eller inte, men ny för mig i alla fall. Sjukt god! Både citronen och koriandern är rätt milda och gifter sig fint med den lena hummusen. Kunde inte sluta äta 😅 Tror denna samt Zeinas hummus med soltorkade tomater är mina favoriter!
 
Egentligen inget nytt under solen men alltså, cashewnötter med sourcream and onion-smak :love: så förbannat gott. Smakade på det för flera år sedan när jag var hos syrran i Lysekil. Men det tog faktiskt flera år innan nån av affärerna hemma började med dom.

Så om nån liksom står och funderar på om dom är ätliga eller inre så säger jag bara HISS HISS och HISS
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 072
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 964
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp