Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
800005949.jpg

HISS
Bra smak av både dumle och banan. Fazers chokladsmak är god men inte den bästa, men blir ändå en hiss. Gillar man kombon banan och choklad så blir man definitivt tillfredsställd tycker jag.
Jag såg fram emot denna men blev besviken, hade fel förväntningar tror jag. Trodde det skulle vara fyllda rutor, som Plopp, men banankolan ligger i småbitar i chokladen, hårda småbitar som Daim typ som sedan mjuknar när man tuggar. Smaken var ok men konsistensen får tummen ner.
 
Jag såg fram emot denna men blev besviken, hade fel förväntningar tror jag. Trodde det skulle vara fyllda rutor, som Plopp, men banankolan ligger i småbitar i chokladen, hårda småbitar som Daim typ som sedan mjuknar när man tuggar. Smaken var ok men konsistensen får tummen ner.
Åh ja då förstår jag att du blev besviken! På bilden syns det att det är små bitar i, typ att de har hackat ner daim i den smälta chokladen. Men alla kanske inte kollar så noggrannt 😄
 
1654873463452.png


Hiss! Supergoda med mycket sälta och så lite syra från smöret. Extra bra smakade de kanske efter en svettig dag till häst förra helgen, men jag har köpt en påse till den här helgen också och räknar med att de slinker ner även utan hästhår och damm :D
 
Är det rejäl saltlakritssmak? Jag äter det inte men särbon är galen i det (han gillar salmiakglassen).
Jag älskar saltlakrits och har provat den glassen. Bitarna i skalet är saltlakrits men det som var inuti smakade inte särskilt mycket. Tyckte att det smakade mest av vaniljen 😅 men jag älskar vit choklad också så glassen var ändå inte så dum ändå. Men jag skulle inte vilja påstå att det är rejäl saltlakritssmak, men gott ändå.
 
D1B05BDC-5944-4C79-B3C5-235D29A8E2D7.jpeg


Hiss!
Överraskande god faktiskt, men smakar rätt mycket mörk choklad och det gör att man (eller jag) blir törstig. Helt ok som variation. Ett minus är att den inte är mättande för fem öre dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 482
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 350
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp