Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
24676684_800.png

FET DISS
Nä fy. Förväntade mig läskande lemonad med en hint av alkohol. Fick WC-anka 🥴 Smakar alltså rengöringsmedel. Någon äcklig artificiell citronsmak som liksom doftar som rengöring. Nej kommer inte köpa igen. -100/10
 
Mtp Somersby, tycker jag denna är supergod. Speciellt med lite skivad apelsin och isbitar i 😁👌🍊🍊 inte för söt och lagom läskande ^^

Visa bifogad fil 96177
Jag har bara testat den med 4,5% alkohol i, men den var mäkta populär på vårt bröllopsmingel för några veckor sedan. Underbart uppfriskande en varm, solig eftermiddag i juni :love:

Skräddaren blev dock, av oklar anledning, väldigt nervös när jag stod och halsade knallorange dricka i min nysydda kritvita klänning :D
 
En enorm hiss för Espressohouse abonnemang på drycker (finns lite olika nivåer). Jag jobbar mittemot en Espressohouse och det är såååå gött att varannan timme få en ny kupong på valfri dricka. Kostar mig 449 kr i månaden, sååååå värt varenda krona :love::love::love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 076
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 979
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp