Bukefalos 28 Ă„r!

Hiss & diss del 4

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
SÄ denna var otroligt god, som en riktigt bra pÀroncider men energidryck :d Synd att jag bara bestÀllde... En.
IMG_20221115_154446.jpg
 
Nu har jag provat Dave&JonŽs smaksatta dadlar. Först ut var Salty caramel peanut. Diss, Àcklig smak av jordnötsmaken.
Sour cola var ganska god, fÄr en hiss.
Lindahls pepparkakskvarg fÄr en hiss, det enda jag inte gillar Àr att jag tycker ibland deras kvarg oavsett smak fÄr liksom en fadd smak men jag brukar köra lite med mixern sÄ den blir slÀtare sÄ dÄ försvinner det. :D
 
Men SNÄLLA!
Kan vi sluta att prata prestationsÄngest nu. Det har gÄtt nÄgon dag.
Och det behöver inte vara perfekt.
Ni ger signaler att ni förvÀntar er nÄgot perfekt och ger er inte trots tillsÀgelser.

Jag Àr med för att jag Àlskar att öppna paket.
Jag sitter hÀr med annan Ängest ÀndÄ och ska avliva en hÀst i morgon.

Jag Ängrar sÄ himla mycket att jag gick med i Är. Men jag trodde det skulle bli kul och trÄden vara positiv och inte massor med gnÀll. Men kommer sÄklart ta mitt ansvar och försöka skicka nÄgot.

Jag vet att gjorde ett misstag och bad om ursÀkt för ledtrÄdarna tidigare men tog till mig att försöka tÀnka pÄ mina formuleringar. Tills nu, för nu vet jag inte om jag kommer orka vara aktiv i trÄden om detta fortsÀtter.

AlltsĂ„ JA! :love:đŸ€©Jag Ă€r inte superförtjust i maltesers, men den hĂ€r trĂ€ffar rĂ€tt!
Visa bifogad fil 106256
Gillar egentligen inte heller maltesers, men jag gillar mint.. 😅 Var hittar man dessa?
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Gillar egentligen inte heller maltesers, men jag gillar mint.. 😅 Var hittar man dessa?
Jag vet inte var i Sverige, men hÀr ploppar de upp i julhyllan i de flesta butikerna nu. Kommer sÀkert till svea ocksÄ. :) Mintsmaken Àr inte jÀttestark, men de var hemskt begÀrliga! :D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
35 36 37
Svar
736
· Visningar
55 980
Senast: Sasse
·
  • LĂ„st
Tjatter Okej, hÀr fortsÀtter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia CitroningefÀra, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
210 528
Senast: Sasse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp