Bukefalos 28 Ă„r!

Hiss & diss del 4

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
De hĂ€r vegobollarna 😍 JĂ€ttegoda! Mycket godare Ă€n köttbullar.

1669567667492.png
 
Nu har jag testat Trocamust som jag varit lite nyfiken pÄ sedan jag lÀste om den hÀr. Men alltsÄ, jag fattar inte grejen? Det var inte Àckligt, men jag förstÄr inte varför jag skulle dricka det istÀllet för, ptja, julmust eller Trocadero? Det hÀr var liksom bara en konstig blandning som smakade som lite extra sliskig julmust, typ. NÀ, det blir en diss frÄn mig!
 
Nu har jag testat Trocamust som jag varit lite nyfiken pÄ sedan jag lÀste om den hÀr. Men alltsÄ, jag fattar inte grejen? Det var inte Àckligt, men jag förstÄr inte varför jag skulle dricka det istÀllet för, ptja, julmust eller Trocadero? Det hÀr var liksom bara en konstig blandning som smakade som lite extra sliskig julmust, typ. NÀ, det blir en diss frÄn mig!
ApropĂ„ temat i de senaste inlĂ€gget, det var en dryck som fick min mage att sparka bakut! Blev sĂ„ förvĂ„nad dĂ„ jag inte brukar fĂ„ ont eller sĂ„ av vanligt trocadero... Äcklig var den ocksĂ„!
 
Nu har jag testat Trocamust som jag varit lite nyfiken pÄ sedan jag lÀste om den hÀr. Men alltsÄ, jag fattar inte grejen? Det var inte Àckligt, men jag förstÄr inte varför jag skulle dricka det istÀllet för, ptja, julmust eller Trocadero? Det hÀr var liksom bara en konstig blandning som smakade som lite extra sliskig julmust, typ. NÀ, det blir en diss frÄn mig!
Jag avskyr trocadero, men nÀr partner hade köpt den dÀr sÄ kunde jag inte lÄta bli att smaka. Och jag kunde svÀlja det (kan knappt det med vanlig trocadero :D), och tyckte mest det smakade... urvattnad must, sÄ inte ens extra sliskigt egentligen. Men kommer inte testa igen.
 
Jag avskyr trocadero, men nÀr partner hade köpt den dÀr sÄ kunde jag inte lÄta bli att smaka. Och jag kunde svÀlja det (kan knappt det med vanlig trocadero :D), och tyckte mest det smakade... urvattnad must, sÄ inte ens extra sliskigt egentligen. Men kommer inte testa igen.
Och jag gillar bÄde julmust och Trocadero, sÄ jag borde ju teoretiskt sett ha gillat den! NÀ, jag skulle bli förvÄnad om den Äterkom nÀsta Är faktiskt.
 
AlltsĂ„, den dĂ€r nya pralinen i paradisasken. Den med smaken apelsin och kanel, fy fan va vidrig đŸ€ź smakade som en mun full med kanel. Och praliner med salt kola, den hade jag normalt sett gillat om det inte vore för att dom har tömt ett helt saltkar i kolan. JĂ€kla dumheter att ersĂ€tta allt som Ă€r gott med allt vidrigare smaker. En fet  DISS pĂ„ pralinerna och en rejĂ€l DISS pĂ„ asken överlag nu för tiden
 
AlltsĂ„, den dĂ€r nya pralinen i paradisasken. Den med smaken apelsin och kanel, fy fan va vidrig đŸ€ź smakade som en mun full med kanel. Och praliner med salt kola, den hade jag normalt sett gillat om det inte vore för att dom har tömt ett helt saltkar i kolan. JĂ€kla dumheter att ersĂ€tta allt som Ă€r gott med allt vidrigare smaker. En fet  DISS pĂ„ pralinerna och en rejĂ€l DISS pĂ„ asken överlag nu för tiden
Haha sĂ„ roligt, sĂ„g just reklamen för den nya smaken och tĂ€nkte bara ”men nej, varför?” 😆
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
35 36 37
Svar
736
· Visningar
56 014
Senast: Sasse
·
  • LĂ„st
Tjatter Okej, hÀr fortsÀtter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia CitroningefÀra, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
210 528
Senast: Sasse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp