Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, den där nya pralinen i paradisasken. Den med smaken apelsin och kanel, fy fan va vidrig 🤮 smakade som en mun full med kanel. Och praliner med salt kola, den hade jag normalt sett gillat om det inte vore för att dom har tömt ett helt saltkar i kolan. Jäkla dumheter att ersätta allt som är gott med allt vidrigare smaker. En fet  DISS på pralinerna och en rejäl DISS på asken överlag nu för tiden
Jag gillade den :D
 
STOR FET HISS på denna! 😁
1669962061270.png
 
Svag hiss på ledhalsbanden från Hööks. Betydligt bättre än de som drivs med engångsbatteri, bra ljus, bra pris och roligt att kunna välja färg. Men sladdriga, lossnar ibland och klarar sig inte så länge mellan laddningar. Köpt liknande från Granngården tidigare och de var bättre men också dyrare.

Screenshot_20221202-102132_Samsung Internet.jpg
 
1669977056572.png
HISS för den här batteridrivna arbetslampan från Biltema. Den drivs på fyra AAbatterier och ger ett mycket bra ljus. Har dessutom både en krok och magnet så den är lättplacerad. Har varit räddningen för mig nu då stallet tillfälligt är utan ström. Även en hiss för priset; 99:-
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
32 33 34
Svar
664
· Visningar
49 853
Senast: VLMF
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 846
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp