Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lakrits & Hallonpinne från 3 vänner.


1682068248060.png


Ursäkta storleken, den skulle varit pytteliten. Slängde halva glassen i soptunnan. :yuck:
 
Jag tycker att de där cheez ballz låter jättegoda jag, men så är jag också en sucker för både cheez ballz och allt som smakar päron. Kan dock hålla med om att det är en extremt konstig och otippad smak, men jag tror på den! Dessvärre bor jag inte i Sverige så jag kan tyvärr inte offra mig (såvida det inte är någon som är så desperat att slippa smaka själv att hen vill skicka mig en påse alltså :D)
 
Jag tycker att de där cheez ballz låter jättegoda jag, men så är jag också en sucker för både cheez ballz och allt som smakar päron. Kan dock hålla med om att det är en extremt konstig och otippad smak, men jag tror på den! Dessvärre bor jag inte i Sverige så jag kan tyvärr inte offra mig (såvida det inte är någon som är så desperat att slippa smaka själv att hen vill skicka mig en påse alltså :D)
Jag känner spontant att om nån hittar den så borde du kunna få en påse skickad oavsett så du också får prova bara för att det är så jäkla konstigt!
Mvh kommer prova om den hittas :D
 
Visa bifogad fil 117504
Neeh...
Får väl skylla mig själv som inte läste det finstilta på baksidan innan jag köpte dem...
Det är alltså flädersorbet och gräddglass blandat med en sträng jordgubbssylt i mitten, täckt med rosa choklad. Gräddglassen i vanliga båtar gillar jag, men denna smakade ingenting... 🫤
Ica hade här erbjudande på jag tror det var om man bokade 6 kartonger för 200 kr istället för 280 kronor..
 
Hiss- Pink stuff!
4 åringen målade på en skåplucka i köket med tusch, vi försökte med ajax, t röd, svinto. inget fungerade. Sedan testade jag med Pink stuff nu och skiten är borta. 🤩🤩 Då hade det ändå suttit några dagar innan vi ens började försöka få bort det. Hela luckan var full med rosa streck innan
 

Bifogade filer

  • 20230429_104745.jpg
    20230429_104745.jpg
    206,6 KB · Visningar: 85
Hiss- Pink stuff!
4 åringen målade på en skåplucka i köket med tusch, vi försökte med ajax, t röd, svinto. inget fungerade. Sedan testade jag med Pink stuff nu och skiten är borta. 🤩🤩 Då hade det ändå suttit några dagar innan vi ens började försöka få bort det. Hela luckan var full med rosa streck innan
Pink stuff är tha shit! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
636
· Visningar
48 233
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 710
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp