Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stor DISS - bland det äckligaste jag druckit - trots att det är tveksamt om den smakade något ....

Min man hittade inte den äppelcider han skulle köpa och trodde det här var en annan (liknande) sort (körsbären kan förväxlas med röda äpplen vid en snabb blick). Det var det inte ....
Enligt innehållsförteckningen är det "alkoholiserat vatten med smak av körsbär". Smakade som ... vatten ... med en anings aning syntetiskt körsbär. Luktade lite tvål.
Visa bifogad fil 118257
Instämmer, syntetisk körsbärssmak och bara... Konstig? Och äcklig då, tur jag bara smakade en klunk av en vän 😅
 
JAG HAR FÅTT TAG PÅ EN PÅSE OSTBOLLAR!
:banana: :bump: :banana: :bump:
Känner mig helt orimligt taggad :rofl:

Ihhhh. Återkom!!!!!

Jag tycker ostbollarna luktar och smakar som avslagen öl från igår.

Barnet gillade 🤷‍♀️

(De med päronslushie).

Jag fick fatt i ostbollarna jag också! De var helt okej, över förväntan men lite svaga i smaken liksom?
Min annars superkräsna sambo som inte testar nytt i första taget satt glatt och käkade på de :D

Visa bifogad fil 118267
Jag känner ingen öl alls, inte ens om jag försöker :o
Jag tyckte att de var förvånansvärt goda faktiskt :o Barnen gillade dem också :D

Och jag säger att det va de mest onödiga 35kr jag lagt på "chips" på bra länge! Dem är inte ens i närheten av något som kan kallas gott.. luktade sjukt mycket päron när jag öppnade påsen och sen bara räliga! Piii! :yuck:O_o:crazy:

FET DISS!
 
Hiss! 😋
IMG_2016.jpeg
 
Spontant kommer jag nog hoppa ostbollarna om jag får syn på dom. Avslagen öl?! Nej tack :p

E2900354-773B-45B5-8B23-4B388984BB59.jpeg


Minihiss!
Helt okej smak, men hemmagjorda är godare. Mina fick inte heller riktigt samma utseende som de på bilden, säkert mixens fel och inte ett handhavande fel :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
38 39 40
Svar
789
· Visningar
61 358
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 297
Senast: hundtant
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
210 992
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp