Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dumle_PolkaMint_220g_407329_1200_1024x1024.jpg

HISS! Vore godare om chokladen inte var mörk dock.

kitkat-chunky-peanut-butter-1.jpg


HISS! Helt jävla sjukt god! :love:
 
1633432311353.png

Hiss!
Jag är egentligen inte glad i chokladglass, men chokladglass med chips i? A must have! Chipsswirlen är SÅ god. Ett stort minus att det tyvärr inte är så mycket av det, även ett minus att alla chipsbitar inte är salta. För salt chips + choklad = sant. Överlag en god glass dock.

Jag hoppas min glass var ett måndagsexemplar och nästa har massor med salta chipsswirls.
 
Visa bifogad fil 77751
Hiss!
Jag är egentligen inte glad i chokladglass, men chokladglass med chips i? A must have! Chipsswirlen är SÅ god. Ett stort minus att det tyvärr inte är så mycket av det, även ett minus att alla chipsbitar inte är salta. För salt chips + choklad = sant. Överlag en god glass dock.

Jag hoppas min glass var ett måndagsexemplar och nästa har massor med salta chipsswirls.
Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?
 
Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?
Ja, alltså, svårt att behålla krispigheten i ”blöt” glass. Det är mer smaken av salta potatischips och choklad i kombination som är god. Men - sältan finns tyvärr inte kvar på alla bitar och då tillför inte chipsen något om man säger så.

Dock fick jag nostalgi av glassen från tiden när jag doppade pommes i McDonalds chokladmilkshake. Ska nog gotta mig med det till helgen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
29 937
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 565
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp