Bukefalos 25 år!

Hiss & diss del 4

Dumle_PolkaMint_220g_407329_1200_1024x1024.jpg

HISS! Vore godare om chokladen inte var mörk dock.

kitkat-chunky-peanut-butter-1.jpg

HISS! Helt jävla sjukt god! :love:

1633432311353.png

Hiss!
Jag är egentligen inte glad i chokladglass, men chokladglass med chips i? A must have! Chipsswirlen är SÅ god. Ett stort minus att det tyvärr inte är så mycket av det, även ett minus att alla chipsbitar inte är salta. För salt chips + choklad = sant. Överlag en god glass dock.

Jag hoppas min glass var ett måndagsexemplar och nästa har massor med salta chipsswirls.

Mineur

Moderator
Visa bifogad fil 77751
Hiss!
Jag är egentligen inte glad i chokladglass, men chokladglass med chips i? A must have! Chipsswirlen är SÅ god. Ett stort minus att det tyvärr inte är så mycket av det, även ett minus att alla chipsbitar inte är salta. För salt chips + choklad = sant. Överlag en god glass dock.

Jag hoppas min glass var ett måndagsexemplar och nästa har massor med salta chipsswirls.
Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?

Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?
Ja, alltså, svårt att behålla krispigheten i ”blöt” glass. Det är mer smaken av salta potatischips och choklad i kombination som är god. Men - sältan finns tyvärr inte kvar på alla bitar och då tillför inte chipsen något om man säger så.

Dock fick jag nostalgi av glassen från tiden när jag doppade pommes i McDonalds chokladmilkshake. Ska nog gotta mig med det till helgen :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
177 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Valp 2021 - del 2

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15