Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.

VLMF

Trådstartare
Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)

Jag börjar med en gammal återvändare från GBs sortiment, Solero exotic.
HISS! Jättegod smak, påminner om barndomssomrar på stranden. Vaniljsmaken på glassen kunde varit mer framträdande men det är ändå em god gräddig smak.

GB-Solero-Exotic.jpg
 
Fortsätter recensera glass; Cornetto soft.

Diss! Förväntande mig att den skulle vara mjukglass-mjuk men det var den inte. Möjligen något mjukare än vanlig strut-glass men absolut inte utmärkande, och då väljer jag hellre annan strut än Cornetto. Eller riktig mjukglass.

E85AEEB6-562C-4636-8122-8408D0E32835.jpeg
 
Fortsätter recensera glass; Cornetto soft.

Diss! Förväntande mig att den skulle vara mjukglass-mjuk men det var den inte. Möjligen något mjukare än vanlig strut-glass men absolut inte utmärkande, och då väljer jag hellre annan strut än Cornetto. Eller riktig mjukglass.

Visa bifogad fil 71850
Håller med om diss, tyckte dessutom den hade konstig eftersmak
 
nedladdning.jpeg

Diss, gillar cookie dough glass, men har var all degen i ett peace tecken med vaniljglass runt, med följd att man fick tuggor bara glass och andra tuggor bara deg. Dessutom var det tråkigt choklad som var halvmjuk.
 
Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)

Jag börjar med en gammal återvändare från GBs sortiment, Solero exotic.
HISS! Jättegod smak, påminner om barndomssomrar på stranden. Vaniljsmaken på glassen kunde varit mer framträdande men det är ändå em god gräddig smak.

GB-Solero-Exotic.jpg
Jag skulle vilja ha den som den var från början. Is utanpå och ren vanilj under. Inte nått sånt där konstigt blandat
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har också testat den, blir tyvärr en diss från mig. Tycker inte att tuttifruttismaken kommer fram, blir mest lite udda kolasmak. Finns inget som slår Fazer tuttifrutti, men den är så svår att hitta nu :arghh:
Håller med. Har nu totalglömt vad jag tänkte beskriva dumlefruttin med men nja... Inte något direkt favorit även om båda delarna individuellt är bland mina favoriter. ÄLSKAR Fazers! Har turligt nog inte märkt av någon brist här, sörjer med dig och hoppas det reder ut sig:heart haha
 
Får bli en diss från mig också på cornetto soft. Bara tråkig vaniljglass, mycket sämre än originalet.
 
1624355957058.png

Hiss!
Jag tackar gudarna för denna goda, milda kvarg. Jag måste dricka typ en liter vatten efter att ha ätit ett par matskedar vanlig kvarg (t.ex. Lindahls), även om jag blandar ut med mjölk för att göra de mildare. Denna verkar inte ha samma mått av syrlighet, och sätter sig inte som en klump i halsen efteråt. Plus på det.
 
Visa bifogad fil 72243
Hiss!
Jag tackar gudarna för denna goda, milda kvarg. Jag måste dricka typ en liter vatten efter att ha ätit ett par matskedar vanlig kvarg (t.ex. Lindahls), även om jag blandar ut med mjölk för att göra de mildare. Denna verkar inte ha samma mått av syrlighet, och sätter sig inte som en klump i halsen efteråt. Plus på det.

Jag gillade fluffet på den, men tycker den var helt smaklös!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
16 17 18
Svar
344
· Visningar
26 363
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 150
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp