Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
1624889972810.jpeg


Njae…
Det är inget fel på den som så, den smakar vad den utlovar - choklad och hallon, däremot har den en tydlig konstgjord smak som jag inte tycker är så angenäm. Dessutom är den för tjock för att vara milkshake. Känns mer som en drickbar pudding. Men den är helt ok som variation till annat.
 
@Sasse Jag testade den med bara choklad och kände samma sak, alldeles för tjock i konsistensen. Inte värt att köpa igen om det nu inte vore ett väääääldigt bra extrapris:D
 
1625046560259.jpeg


Hiss!
Gillar både smak och konsistens, speciellt det senare. Den är precis som en pudding ska vara. Mycket bättre än Propud’s puddingar som är vattnigare (och inte lika goda).

Finns även i smak av gräddkola - som även den är godare än Propud’s motsvarighet. Dock får den en diss eftersom jag inte gillar den typen av kolasmak (eller kolasmak alls för den delen).
 
Visa bifogad fil 72744

Hiss!
Gillar både smak och konsistens, speciellt det senare. Den är precis som en pudding ska vara. Mycket bättre än Propud’s puddingar som är vattnigare (och inte lika goda).

Finns även i smak av gräddkola - som även den är godare än Propud’s motsvarighet. Dock får den en diss eftersom jag inte gillar den typen av kolasmak (eller kolasmak alls för den delen).

Älskar denna! Och kolan gick ner men kommer inte köpa den igen...
 
Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)

Jag börjar med en gammal återvändare från GBs sortiment, Solero exotic.
HISS! Jättegod smak, påminner om barndomssomrar på stranden. Vaniljsmaken på glassen kunde varit mer framträdande men det är ändå em god gräddig smak.

GB-Solero-Exotic.jpg
Testade denna igår och blev överraskad. Så himla god, älskade att det inte bara var vaniljglass i mitten.
Söt och läskande på ett positivt sätt, dvs frukt söt och inte sockersöt.
Stor HISS!
 
1625591691028.jpeg

Diss!
Jag älskar kanel, men denna smakade ju verkligen inte det? Smakade mest syrligt. Ingen höjdare alls.
 
1625591937495.jpeg


Diss!
Jag ska förvisso göra ett nytt försök, för jag glömde bort att det var en kylprodukt och åt den varm (eller smält). Den kanske är enastående kall, vem vet. Men varm smakade den inte alls kinder. Helt ok som godis choklad överlag, men inget speciellt.
 
Visa bifogad fil 73676

Hiss!
Jag har svårt att motstå något det står "unicorn" på :angel: Men den var god, smakar ungefär som den ser ut att göra; sockersött rosa. Lite "tjejigt". För vuxna jag finns det godare glassar, men barnsliga jag var nöjd!

Fast unicorns är ju kul! Köpte denna enbart för att den hette "rainbow unicorn" 😅 dricker sällan sånt, men va helt ok i smaken, ganska söt men ok! 😁
 

Bifogade filer

  • IMG_20210715_194249.png
    IMG_20210715_194249.png
    153,9 KB · Visningar: 37
De här tyckte jag var goda! Framförallt väldigt bra smultronsmak på syltklicken i mitten :d Flädersmaken är förvisso lite svår att identifiera, men gott smakar det i alla fall!

1626856932594.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
406
· Visningar
30 264
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 589
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp