Tack för tipset! Låter toppen!Visa bifogad fil 184845
Här har du ett budgetalternativ. Köper man på extrapris så är det riktigt billigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset! Låter toppen!Visa bifogad fil 184845
Här har du ett budgetalternativ. Köper man på extrapris så är det riktigt billigt.
Jag har en burk jag häller över alla i, sen när dukarna är slut använder jag microdukar i deras vätska!Hiss: Swiffer moppskaft och deras engångsdukar. Funkar för mig som har dålig nacke och axlar. ( efter en olycka). Luktar gott och smidiga att städa med! Nackdelen är priset på engångsdukarna föstås!
Jag gillar också Lindahls mest men tycker Arlas är god också. Men har inte köpt på ett tag och det kanske är svårt att hitta just nu?Någon som har tips på bra vaniljkvarg? Har köpt Lindahls och varit jättenöjd, men har jättesvårt att hitta den just nu
Köpte Wapnös som test, men tycker inte den var alls lika god som Lindahls…
Ska kolla efter Arlas nästa gång! TackJag gillar också Lindahls mest men tycker Arlas är god också. Men har inte köpt på ett tag och det kanske är svårt att hitta just nu?
Lidl brukar ha en del kvarg också.
Åh, jag älskar ost och jag älskar knapriga chips. Måste hitta dessa !
Jag tycker inte heller att någon Zeroh jag hittills testat är god. Håller mig till Fun Light.Visa bifogad fil 184897
Det blir en diss på Zeroh mango lemon, tyvärr.
Jag har inte gillat någon av Zeroh jag testat och den här var tyvärr inget undantag. Jag hade förhoppningar i och med "lemon" att den skulle vara lite mindre söt men nope - supersliskigt är det och då blandade jag ändå svagare än anvisningen. Det är som att dricka smält isglass och det blir liksom inte alls läskande.
Jag har ju letat lite efter skumbananen men inte hittat och blev till sist sugen på denna istället men det var nog sista gången jag köper zeroh, har slutat med att jag hällt ut flaskan varje gång.
Jag typ lever på strawbery rhubarb! Kan hålla med om att vissa är alldeles för söta, men det är en favorit! Sen har jag för mig att Zeroh hade en med bara mango förr, den var god. Tyvärr har de en tendens att byta ut smakerna så ofta att favoriterna har en tendens att försvinna...Visa bifogad fil 184897
Jag har inte gillat någon av Zeroh jag testat och den här var tyvärr inget undantag. Jag hade förhoppningar i och med "lemon" att den skulle vara lite mindre söt men nope - supersliskigt är det och då blandade jag ändå svagare än anvisningen. Det är som att dricka smält isglass och det blir liksom inte alls läskande.
Jag har ju letat lite efter skumbananen men inte hittat och blev till sist sugen på denna istället men det var nog sista gången jag köper zeroh, har slutat med att jag hällt ut flaskan varje gång.
Älskar denna, fick tipset i den här tråden tror jagVisa bifogad fil 184897
Visa bifogad fil 184897
Jag gillade också den med bara mango.Jag typ lever på strawbery rhubarb! Kan hålla med om att vissa är alldeles för söta, men det är en favorit! Sen har jag för mig att Zeroh hade en med bara mango förr, den var god. Tyvärr har de en tendens att byta ut smakerna så ofta att favoriterna har en tendens att försvinna...
Visa bifogad fil 184916HISS. Så godafarsan ska va jäkligt glad att jag tycker att han ska prova lite nya grejer ibland och att jag agerar munskänk.
Attan! Jag hade hoppats kunna hoppa över dem lite diskret men det sket sig ju.Visa bifogad fil 184916HISS. Så godafarsan ska va jäkligt glad att jag tycker att han ska prova lite nya grejer ibland och att jag agerar munskänk.
Attan! Jag hade hoppats kunna hoppa över dem lite diskret men det sket sig ju.