Mjeh. Kommer inte köpa igen.
Visa bifogad fil 183922
Köpte den också, lite ojämn i smaken. Vissa delar var jättegod, andra bara vanilj. Skulle varit mer äpple och kanel i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mjeh. Kommer inte köpa igen.
Visa bifogad fil 183922
Är det typ.. Sockerkaka med lite choklad i?Visa bifogad fil 183982
Hiss
Goda och saftiga med tydlig chokladsmak. Gillar inte när sånt är individuellt förpackade men kan tänka mig att dessa är rätt bra som snack eller typ på picknick och då är dom nog lite kladdiga för att inte va förpackade så
Jag är också liten kluven. Det kommer plötsligt en stark salt (?) smak som liksom sabbar helheten.Halv hiss, tror jag?
Köpte en påse igår och åt med barnen. Det smakar choklad (god) och något mer, kanske salt, kanske lite starkt? Jag längtar inte efter att äta dom igen liksom, men dom smakade inte illa heller, därav mitt otydliga betyg![]()
Visa bifogad fil 184130
HISS. Äntligen en värdig ersättare för Fanta Citron.
( Fanta citron zero duger inte)
Dissar Max Delifresh Plantbeef (från frysdisken), smakar absolut ingenting (använde som hamburgare). Testat två, synd jag har två kvar nu… kanske om man kryddar på dem ordentligt, jag vet inte.
Tips på annan vegoburgare?
Sneglade på dem men valde de här, fel drag med andra ordJag gillar Max Crispy Supreme som också finns i frysdisken, den är bra kryddad med lite hetta.![]()
Tycker det blir bäst om man gör dom själv med formbar vegofärs. Stek gul lök tills den blir karamelliserad och blanda den med färsen och lite barbequesås. Forma till burgare och stek.Dissar Max Delifresh Plantbeef (från frysdisken), smakar absolut ingenting (använde som hamburgare). Testat två, synd jag har två kvar nu… kanske om man kryddar på dem ordentligt, jag vet inte.
Tips på annan vegoburgare?
Jag har tagit fel bild! Var den med socker jag testade.Jag tyckte tyvärr att den var för vattning (smaklös), men den "vanliga" med socker är jättegod! Däremot gillar jag verkligen Ninos varianter!