Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag som blev så himla sugen... tills du sa att de inte har någon hetta alls! Vad är det då för vits?Visa bifogad fil 185039HISS. Smakar verkligen som det står på påsen. Riktigt goda. Var lite skeptisk när jag köpte dom. Är inget fan av jalapeño men här var det faktiskt gott och det var inte starkt för 5öre.
Åh, jag som blev så himla sugen... tills du sa att de inte har någon hetta alls! Vad är det då för vits?![]()
OstsmakenÅh, jag som blev så himla sugen... tills du sa att de inte har någon hetta alls! Vad är det då för vits?![]()
Halvdiss från migVisa bifogad fil 184989
Hiss
God persikasmak och toppen med lite choklad högst upp. Gav en fin balans mellan krämighet och fruktighet. Kommer absolut köpa igen!
Aldrig köpt salt godis men älskar persika så jag testade dessa. Saltpaneringen var vidrig, gav en ton av lakrits/salmiak. Men persikosmaken var jättegod. Hoppas de kommer utan salt.Måste nog dissa dessa.
Jag åt förvisso upp dem.
Saltsmaken var god. Men gifte sig inte direkt med persikasmaken.
Tacka vet jag salt hallon
Visa bifogad fil 185056
Synd ni inte kan dela på demAldrig köpt salt godis men älskar persika så jag testade dessa. Saltpaneringen var vidrig, gav en ton av lakrits/salmiak. Men persikosmaken var jättegod. Hoppas de kommer utan salt.
Tills det kommer en överambitiös person som då tar fram saltade körbärskex doppade i choklad (men nog skulle vi ju köpa för att testa ändåÅterigen tänker jag att företags produktutvecklare borde hänga i den här tråden för gratis input"Hm, körsbär trendar. Och skippa lakritsen, kör enbart persika, mer chokladsmak på kexen x"...
Visa bifogad fil 184780
Diss!
Egentligen inte så mycket pga smaken, utan för bitarna av biscoff i själva chokladen. De är typ sylvassa och inte alls så trevliga att äta.
Nja, det var väl så jag tänkte att de INTE skulle göra
Tycker att det hade kunnat få torka lite innan överlämning också
Detvhar uppenbarligen funnits.Aldrig köpt salt godis men älskar persika så jag testade dessa. Saltpaneringen var vidrig, gav en ton av lakrits/salmiak. Men persikosmaken var jättegod. Hoppas de kommer utan salt.
Oh, färdigslickade!Detvhar uppenbarligen funnits.
Tyckte jag såg dem utan salt också på coop centralen igår. Men osäker för såg bara den påsen på håll.
Visa bifogad fil 185064