Jag tycker den var lite meh, ville ha mer?Skulle precis skriva om denna. Delar din bedömning. Tycker att vanliga Japp är ganska bla-ha men denna var mycket god![]()
Halv hiss från mig, föredra vanlig snickers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den var lite meh, ville ha mer?Skulle precis skriva om denna. Delar din bedömning. Tycker att vanliga Japp är ganska bla-ha men denna var mycket god![]()
Jag tycker den var lite meh, ville ha mer?
Halv hiss från mig, föredra vanlig snickers![]()
Jag tycker den var lite meh, ville ha mer?
Halv hiss från mig, föredra vanlig snickers![]()
Jag åt precis en sån och tänkte hissa denTyckte att den smakade riktigt gott och kommer definitivt köpa fler gånger. Hiss från mig!
Kanske hade jag också gillat den mer om jag var bättre förberedd på vad det var. Nu blev jag så besviken på sås-bristen att allt blev tråkigt![]()
Du som bakar en hel del, vanlig Japp är suuupergott i snittar! Tror jag testat både med mörk och ljus snittdegJag gillar vanlig Snickers också men Japp peanut är för mig köpbar. Vanliga Japp köper jag inte![]()
Du som bakar en hel del, vanlig Japp är suuupergott i snittar! Tror jag testat både med mörk och ljus snittdeg![]()
Haha! Blev så pepp, trodde nämligen det var glass med smak av kiwi...Visa bifogad fil 185491
Och här kommer en diss. DEtta body butter hittade jag på normal och det ser ju otroligt festligt ut.
Jag har ju nämnt innan att body shops body butter är ett problem för att de är jobbiga att smörja med men de är INGENTING jämfört med detta. Det ser ju vispat och fluffigt ut i burken men den är stenhård, lite som modellera. Det är som att smörja sig med ett limstift ungefär, den liksom kämpar emot? Nästan så att svetten lackar när man väl är färdig.. av samam anledning är den inte heller speciellt dryg (men den var billig). Inte luktar den speciellt gott heller men doften försvinner fort. MEN den är faktiskt helt okej återfuktande, speciellt med tanke på priset. Kommer absolut inte köpa igen.
Haha det hade varit något! Jag älskar kiwi men är tyvärr allergisk.Haha! Blev så pepp, trodde nämligen det var glass med smak av kiwi...
LimstiftVisa bifogad fil 185491
Och här kommer en diss. DEtta body butter hittade jag på normal och det ser ju otroligt festligt ut.
Jag har ju nämnt innan att body shops body butter är ett problem för att de är jobbiga att smörja med men de är INGENTING jämfört med detta. Det ser ju vispat och fluffigt ut i burken men den är stenhård, lite som modellera. Det är som att smörja sig med ett limstift ungefär, den liksom kämpar emot? Nästan så att svetten lackar när man väl är färdig.. av samam anledning är den inte heller speciellt dryg (men den var billig). Inte luktar den speciellt gott heller men doften försvinner fort. MEN den är faktiskt helt okej återfuktande, speciellt med tanke på priset. Kommer absolut inte köpa igen.
Det låter som något för mig. Jag är inte alls förtjust i nutella men tycker mycket om hasselnöt.Visa bifogad fil 185490
Den är ju lite roligare än vanlig twix men det är ärligt talat ingen bedrift då Twix kan vara bland de tråkigare sakerna i hyllan.
Jag hade hoppats att den här skulle smaka nutella men det gör den inte utan den smakar faktiskt rätt mycket hasselnöt, jag är inget superfan av det så det blir en svag hiss från mig men jag kommer inte köpa den igen.
Ja det var den bästa liknelsen jag kom på. Den är helt sjukt svår att smörja in.. det glömde jag nämna men det gör ju också att den liksom förblir kladdig rätt länge (den KÄNNS tom som klister på huden) men jag har inte märkt att det släckat av sig på kläder eller så.Limstift![]()
Då måste du definitivt prova, jag tror du kommer gilla denDet låter som något för mig. Jag är inte alls förtjust i nutella men tycker mycket om hasselnöt.
Det låter som något för mig. Jag är inte alls förtjust i nutella men tycker mycket om hasselnöt.