Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Persika verkar lite trendigt just nu vilket är toppen för mig som älskar persika. Således får Magnum La Pêche en stooor hiss, även om jag tycker att de kunde ha skippat chokladlagret högst upp på glassen och kört med det goda, krispiga persikoskalet för hela slanten. Men oj vad god den var, det blir helt klart en favoritglass i sommar! Köpte ett trepack för £3.25 (ca 40 kr) vilket känns ganska rimligt, på tal om prisdiskussionen.

Persika verkar lite trendigt just nu vilket är toppen för mig som älskar persika. Således får Magnum La Pêche en stooor hiss, även om jag tycker att de kunde ha skippat chokladlagret högst upp på glassen och kört med det goda, krispiga persikoskalet för hela slanten. Men oj vad god den var, det blir helt klart en favoritglass i sommar! Köpte ett trepack för £3.25 (ca 40 kr) vilket känns ganska rimligt, på tal om prisdiskussionen.
Åh måste kolla om trepack finns här med, jag tyckte verkligen om den!

Jag tycker toppen med choklad var perfekt.

1779889294790.webp

HISS! Godaste alternativet till Pepsi/Coca Cola jag smakat. Men jag har inte sett den i någon butik tyvärr. Någon som om den finns någonstans?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka