Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ser jag att denna var cookies and cream. Det var inte den vi har, utan nedan är det:![]()
Denna är också glassbitarmed choklad runt om som påminner om chokladkakor, god! Lite större bitar än den föregående så det blir lite större efterrätt.
Men dyr har jag för mig (inte jag som köpte dem).
Edit: Inte chokladkaka som i marabou, utan en bakad chokladkaka![]()
Nej jag är lite ny på detta med protein pudding
Sen va jag ute efter nått att stilla mitt chokladsug med
Åh vet du om den påminner om Solero?![]()
HISS!!!
Herrejösses så godDe måste släppa denna i stor flaska!!
Den påminner inget om glassen för den smakar ju typ mango och vanilj. Men antar att du menar Shio som fanns på 90-talet?Åh vet du om den påminner om Solero?![]()
Åh vet du om den påminner om Solero?![]()
Nej, det är inte så himla gott med barr och gräs, tycker jagHiss på den! Somrig och god
(Men jag vet inte om jag tycker ”…smak av en nyvaken skogsglänta” är en bra beskrivning)
Visa bifogad fil 185967
Nej, jag vet inte riktigt hur de tänkte därNej, det är inte så himla gott med barr och gräs, tycker jag!
Jag blev tvungen att köpa denna idag pga recensionen och -herrejösses vad god den var!!! HISS!!!!![]()
HISS!!!
Jag måste köpa fler idag!!!Jag blev tvungen att köpa denna idag pga recensionen och -herrejösses vad god den var!!! HISS!!!!
![]()
HISS!!!