På bilden syns inte ens banan! DåligtVisa bifogad fil 187091
DISS på Max smoothie Pink Peach. Ingen smak av persika, bara en vidrig bismak av rutten banan. Blev rakt ner i slaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På bilden syns inte ens banan! DåligtVisa bifogad fil 187091
DISS på Max smoothie Pink Peach. Ingen smak av persika, bara en vidrig bismak av rutten banan. Blev rakt ner i slaken.
Precis så.På bilden syns inte ens banan! Dåligt
Var tvungen att köpa det här idag och jag håller med - HISS ! Supergott både som det är och rostat. Så tack för tipset!Visa bifogad fil 187095
Stor hiss!! Jättegott som det är men ännu godare rostat. Ny favorit till beans on toast.
Det är lite som deras levain som botten eller vad man ska säga tycker jag? Är nu besatt.Var tvungen att köpa det här idag och jag håller med - HISS ! Supergott både som det är och rostat. Så tack för tipset!
Jag tycker det är upplevelsen med samtliga (typ tre?) varianter jag provat. Mest oljigt, rikt, sött och nästan ingen pistagesmak. Lite som en smörig choklad.Ungefär sjuhundra år efter att trenden lagt sig kan jag meddela att jag nu testat original-versionen av Dubaichoklad, alltså det märke som startade hela trenden, då en kompis nyligen kom hem från en resa dit och köpte med sig. Och alltså nja, det var nog inte riktigt min kopp te faktiskt. Det var inte äckligt, men det blev liksom lite för mycket av allt. Jag är en riktig gottegris men gillar inte söta grejer som är "extra allt" och det kan man verkligen säga att denna var. Den upplevdes dessutom som lite oljig, jag gissar att det är olja från pistagesmöret som kommer upp till ytan när man biter i chokladen. Krispigheten som knafeh:n bidrog med var dock supergott, men då äter jag hellre en billigare choklad utan allt det andra!
Haha å, jag stör mig också på "rutorna" där. Blir lite för kaosigt för mig. Men gott är det!Den här däremot har blivit en ny favorit, på tal om choklad med lite krisp! Riktigt god och mycket sältaDock stör de märkligt formade "rutorna" mig (även om jag vet varför de gör så), det blir svårt att bryta av jämna rader och slå in resten när det sticker ut på alla möjliga håll och kanter.
Visa bifogad fil 187146
Jag är inte jätteförtjust i den heller tyvärr.Visa bifogad fil 187148
Diss på denna. Jag trodde inte att jag skulle gilla den då jag inte är så förtjust i sesamolja men till min förvåning smakar den inte ens i närheten av det utan den är mest.. sur och salt? jag vet faktiskt inte riktigt VAD den smakar men det var inte gott i alla fall.
Supergod med pesto- parmesan lite lite mozarella in i ugn sen på med ruccola, lufttorkad skinka pinjenötter och lite mer parmesan & olivolja.. mumsVisa bifogad fil 187147
HISS! Har gjort pinsa några gånger och inte alls gillat det. Men den här smakar faktiskt gott, även om jag fortfarande föredrar vanlig pizza.