Rosa mjölk - diss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju så otäcka! Gnisselchoklad.Jag vill också tipsa om crunchie (även om jag inte alls håller med om frigolit-liknelsen, haha!)
Visa bifogad fil 187409
Jag kan varken hissa eller dissa den. Den är såååååååååååååååå hypad att det är löjligt, men smakar som sugrören med jordgubbssmak. rätt goda sådär men ändå inget speciellt. Jag har gjort mannagryngsgröt på min.Rosa mjölk - diss
InstämmerRosa mjölk - diss
På temat proteinbars så har jag beställt den nya smaken från Snck - mangofluff (tänk insidan av en kokosboll) med passionsfruktchoklad utanpå. Skyhöga förväntningar - recension kommer!![]()
Rosa mjölk - diss
Fick oxå nostalgikänsla av den. Tar licor 43 iJag kan varken hissa eller dissa den. Den är såååååååååååååååå hypad att det är löjligt, men smakar som sugrören med jordgubbssmak. rätt goda sådär men ändå inget speciellt. Jag har gjort mannagryngsgröt på min.
Undrar om den är god till pannkakor också? Alltså att göra på. Har en skvätt kvar så kan nog testa i morgon ju.Instämmer
Barnen ville prova, så vi köpte en liter. De dissade den totalt, så nu använder jag den till overnight oats. Det fungerar den till, men det blir inte "wow".
Det blev så roligt i min skalle, som att du menade apkött, mat, inte godis. Sorry, fredagströttVisa bifogad fil 187610
Hiss på dessa
Visst, länge sen jag åt vanliga apor, men betydligt lättare tugga iaf xD
Jag måste ha köpt hundratals 3-pack örtagård vid det här laget. Finns alltid hemma och gör åt säkert två i veckan iaf, gjort det i närmare 20 års tidJag vill hissa något som har funnits läääääääääääääääääänge, men som jag rätt nyligen har börjat köpa igen. Knorr Dressingmix i olika smaker (örtagård, grekisk, italiensk, fransk). Små smarta portionsförpackningar med dressing som man blandar med olja och vatten. Jättebra att ha hemma, och tar inte upp en massa plats i kylskåpet.
Jag vill hissa något som har funnits läääääääääääääääääänge, men som jag rätt nyligen har börjat köpa igen. Knorr Dressingmix i olika smaker (örtagård, grekisk, italiensk, fransk). Små smarta portionsförpackningar med dressing som man blandar med olja och vatten. Jättebra att ha hemma, och tar inte upp en massa plats i kylskåpet.
Wait! Backa spåret lite! Vad är det för pinnglass med kakdeg du skrev om här?Sias nya pinnglass med kakdeg - HISS!!! Men jag hade ätit vad som helst med kakdeg ihoppas de tar tillbaka den i 1,5 liter
Sen testade jag den här, mest för att burken var gullig:
Visa bifogad fil 187513
Diss… Smakar som en beskare fanta kiwi jordgubb men med lite eftersmak av vanilj. Kunde inte ens dricka upp.
Örtagårdsmixen är god att blanda med turkisk yoghurt och ha som kall sås till tex grillat.Jag vill hissa något som har funnits läääääääääääääääääänge, men som jag rätt nyligen har börjat köpa igen. Knorr Dressingmix i olika smaker (örtagård, grekisk, italiensk, fransk). Små smarta portionsförpackningar med dressing som man blandar med olja och vatten. Jättebra att ha hemma, och tar inte upp en massa plats i kylskåpet.