Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Wait! Backa spåret lite! Vad är det för pinnglass med kakdeg du skrev om här? 🤯 Jag älskar Ben & Jerry's glass med kakdeg och villhöver detta!
Fifan så gooooooood

IMG_9952.webp

ida-warg-summer-melon-shower-mousse-200-ml-0.jpg

Hiss!

Jag råkade ta lite mycket produkt (jag är van vid duschmousse som kommer ut som en mousse direkt ur munstycket. Denna blir mousse i handen, efter att en "tryckt ut" produkt.), och då blev också doften lite för mycket. Men det ligger på mig, nu har jag lärt mig :D

Konsistensen är härlig på huden och den luktar gott! Gav fint glid till rakhyveln också (jag använder duschmousse för att raka ben/armhålor i duschen).

images

Hiss! Jag blev positivt överraskad - lagom söt smak och god. Tillräckligt god för att få mig att köpa en flaska till :up:

Jag har inte gillat Fun light så mycket när jag var barn/tonåring, så har inte druckit det på många år. Men jag är dålig på att dricka vanligt vatten, och lite smaksättning gör att jag dricker ordentligt även utan kolsyra. Och jag vill inte använda saft eller liknande med socker i till det, eftersom jag bör dricka ordentligt (inte bara ett glas mer än jag gör annars, liksom) . Så here I go! :D

Product_Tile_01_SummerFluff_41800d3b-6345-4872-989f-8724b96adfca.jpg

Hiss! DAMN! Tjock men så mjuuuuk bar. Mjukt, lite segt fluff - tänk insidan av en kokosboll! - och den smakar precis som utlovat! Mest mango men det mjuka skalet bär absolut lite passionsfrukt också. Söt men inte för söt. Kunde vara en smarrig godisbar. Mmmm! Den här hoppar lätt in på topp 3!

OM nån av er beställer en låda och inte gillar dem - pm:a mig så får ni min adress! :D:rofl::D

Product_Tile_01_SummerFluff_41800d3b-6345-4872-989f-8724b96adfca.jpg

Hiss! DAMN! Tjock men så mjuuuuk bar. Mjukt, lite segt fluff - tänk insidan av en kokosboll! - och den smakar precis som utlovat! Mest mango men det mjuka skalet bär absolut lite passionsfrukt också. Söt men inte för söt. Kunde vara en smarrig godisbar. Mmmm! Den här hoppar lätt in på topp 3!

OM nån av er beställer en låda och inte gillar dem - pm:a mig så får ni min adress! :D:rofl::D

Springer och beställer nu! 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka