Fifan så goooooooodWait! Backa spåret lite! Vad är det för pinnglass med kakdeg du skrev om här?Jag älskar Ben & Jerry's glass med kakdeg och villhöver detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fifan så goooooooodWait! Backa spåret lite! Vad är det för pinnglass med kakdeg du skrev om här?Jag älskar Ben & Jerry's glass med kakdeg och villhöver detta!
Den är så god!! Gillar alla smaker men där jag hittar dem kostar de 34 krMmm, hiss!
Visa bifogad fil 187647
Jag köpte den med svarta vinbär och fläder - diss! Har inte ens druckit upp denMmm, hiss!
Visa bifogad fil 187647
Körsbär är mums!![]()
Hiss! Också god. Jag gillar nog Smultron mer, men den här gick också åt och kommer nog att köpas igen.![]()
DISS säger jag! Smakade läskigt.Visa bifogad fil 187654
Köpte denna idag på systembolaget och har i ett glas med is. Smaken påminner mig om någon glass men jag kan inte komma på vilkenhelt okej smak men vet inte om jag skulle köpa igen.
Körsbär är mums!![]()
Den är så god!! Gillar alla smaker men där jag hittar dem kostar de 34 kr![]()
Jag tänkte att strawberry cheesecake skulle vara godare än matcha tea men det hade nog varit same sameJag gillar Salt Caramel men de är speciella så det är verkligen en vattendelareJust den där smaken skickade jag med särbon efter att ha smakat en
![]()
Jag tänkte att strawberry cheesecake skulle vara godare än matcha tea men det hade nog varit same same![]()
![]()
Hiss! DAMN! Tjock men så mjuuuuk bar. Mjukt, lite segt fluff - tänk insidan av en kokosboll! - och den smakar precis som utlovat! Mest mango men det mjuka skalet bär absolut lite passionsfrukt också. Söt men inte för söt. Kunde vara en smarrig godisbar. Mmmm! Den här hoppar lätt in på topp 3!
OM nån av er beställer en låda och inte gillar dem - pm:a mig så får ni min adress!![]()