Haha, fair! Jag kÀnner i alla fall igen de blÄ flaskorna, colanapparna och det som eventuellt Àr gelehallon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, fair! Jag kÀnner i alla fall igen de blÄ flaskorna, colanapparna och det som eventuellt Àr gelehallon.
à h kul! Jag var spekulant pÄ den (eftersom jag Àlskar melonglass) men blev nedröstad pga det barnsliga utseendet. Men nu ska jag köpa den i alla fallLeoŽs Melonmums frÄn Triumf-glass fÄr faktiskt en HISS ifrÄn mig! KrÀmig och lÀskande! Trots det lite barnsliga utseendet...
https://www.triumfglass.se/vara-glassar/dessertglass-175l/leos-melonmums-175l
Ja, man blir ju lite skeptisk nÀr den Àr framtagen tillsammans med Leo's lekland...à h kul! Jag var spekulant pÄ den (eftersom jag Àlskar melonglass) men blev nedröstad pga det barnsliga utseendet. Men nu ska jag köpa den i alla fall![]()
Verkligen!Ja, man blir ju lite skeptisk nÀr den Àr framtagen tillsammans med Leo's lekland...![]()
![]()
Villhöver!Festis blÄbÀr pÀron.
Superhiss! SĂ„ himla god
Gav mig göddiga vibes frÄn högstadietiden
Visa bifogad fil 188888
Visa bifogad fil 188892
Diss. Smakar typ nada o.O Noll eftersmak.
Vaga hintar av den vita zeron, kÀnsla av aahh i munnen, men borta direktfick en kÀnsla av sockervadd, sÄdÀr att smaken la sig över tungan Ä sen försvann dirr
![]()
SlÄr ett slag för den vita som Àr min favorit. Gillar Àven persika och jordgubb.Jag gillar den jÀttemycket
Den vita Àr dock sött krÀk![]()
SlÄr ett slag för den vita som Àr min favorit. Gillar Àven persika och jordgubb.![]()
Den mÄste jag prova!LeoŽs Melonmums frÄn Triumf-glass fÄr faktiskt en HISS ifrÄn mig! KrÀmig och lÀskande! Trots det lite barnsliga utseendet...
https://www.triumfglass.se/vara-glassar/dessertglass-175l/leos-melonmums-175l
Uppföljning av EurofloristKan fortsÀtta dissa Euroflorist. De har inte levererat blommorna till den dagen jag hade bestÀllt utan skickade mottagaren ett SMS om att budet kommer i morgon. Just i det hÀr fallet spelade det ingen större roll, men oftast Àr ju dagen viktig. Och det kunde ju inte Euroflorist veta hur det var i det hÀr fallet. Som lök pÄ laxen finns inget telefonnummer att ringa och reklamera, man fÄr dammsuga hemsidan för att hitta en mailadress för det.
Smakar dom som zoo-apor? Har inte vĂ„gat testaâŠVisa bifogad fil 188947Hiss. JĂ€ttegoda. Har Ă€ven testat vanliga foamy monkey. Ăven dom JĂ€ttegoda. Men dom hĂ€r sura kan man egentligen skippa och bara köpa dom vanliga. Dom var inte sura för 5 öre. Men oavsett, JĂ€ttegoda i alla fall
Smakar dom som zoo-apor? Har inte vĂ„gat testaâŠ