Nej, den är i grunden skapad för stomipatienter. Men den löser upp klister jättebra, så jag tror det fungerar även på päls.Låter toppen!
Har du provat den på djur med päls också (förutom människa)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, den är i grunden skapad för stomipatienter. Men den löser upp klister jättebra, så jag tror det fungerar även på päls.Låter toppen!
Har du provat den på djur med päls också (förutom människa)?
Diss. Inte fräsch och smakar framför allt inte tzatziki. (Så detta blir första och sista gången jag testar köpe-tzatziki tror jag.)Visa bifogad fil 190531
Fast det är väl inte så konstigt om den är gjord på ägg?`Måste vara mer som majonnäs än youghurt?Diss. Inte fräsch och smakar framför allt inte tzatziki. (Så detta blir första och sista gången jag testar köpe-tzatziki tror jag.)Visa bifogad fil 190531
Reflekterade inte över det. Tänkte mest att denna smakar gurka och vitlök på ett fräscht sätt men icke.Fast det är väl inte så konstigt om den är gjord på ägg?`Måste vara mer som majonnäs än youghurt?
Oh, jag vet inte om det här är rätt tråd, men jag tänkte fråga om KitKat gingerbread finns hemma? Det låter ju gott så annars köper jag med mig hem.![]()
Kanske ska testa det, jag har håravfall och hår som bryts av, skitjobbigt. Och med tanke på hur känslig jag är för dofter plus jobbar inom vården är det ju jättebra att det inte luktar.Visa bifogad fil 190547
Stor HISS på dessa. Mitt hår mår verkligen otroligt bra av Hjärtligts schampo och balsam. Det håller fräscht mycket längre än med andra schampon och balsam. Håret går inte av längre som det gjorde förut, så jag har fått mycket längre hår. Schampot är jättedrygt. Det räcker med en klick som är stor som en tiokrona. Enda jag inte riktigt är förtjust i är att det luktar knappt något. Jag älskar dofter så där blev jag besviken. Men positivt för dom som har ont av dofter. Använder det till hundarna ibland för att det är så milt.
Dom för normalt hår 250ml ligger på 155kr. Men som sagt så är schampot jättedrygt. Räcker i en evighet känns det som. Det finns även ett schampo och balsam för håravfall. Det har jag inte testat. Men det är ca 100kr dyrare.Kanske ska testa det, jag har håravfall och hår som bryts av, skitjobbigt. Och med tanke på hur känslig jag är för dofter plus jobbar inom vården är det ju jättebra att det inte luktar.Är det dyrt?
Med tanke på reaktionerna hugger jag kanske ett paket ändå (de finns bara i multipack här.)! Jag är inte så förtjust i choklad själv men det finns flera därhemma som är.Jag har inte sett den hittills i år, men känner igen det![]()
Nä, den är ju GODOckså diss!
Visa bifogad fil 190669
Nej fy, DISS. Jag brukar gilla artificiell banansmak, men nä.
Visa bifogad fil 190668