Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan, men inte helt olikt vanlig Cola
DISS
Där säger jag diss! : ) Speciellt den med päron, den var alldeles för stark i päronsmaken, blev mer som läsk och det var inte gott.Vilken rolig tråd.
Loka Crush HISS. Speciellt hallon.
Man ska inte ha färdiga såser till taco, man ska ha Lottas "rosa sås"
Nyheter i tacohyllan faller jag lätt för att testa. Sällan det kommer något bra däremot. Dessa smakar mest vinäger och kemikalier. DISSA!
Precis Det är det jag gillar. Mer smak än i smaksatt vatten, känns mer okej att betala för vatten då också vilket jag brukar ha moraliska problem med.Där säger jag diss! : ) Speciellt den med päron, den var alldeles för stark i päronsmaken, blev mer som läsk och det var inte gott.
Den här älskar jag! Perfekt konsistens, god smak. HISS
Finns på Netto för 12:- just nu...
Sjysst - ekologisk IKEA-sylt! Det visste jag inte att den var! Den är faktiskt väldigt god, och det är mycket bär i den. Mycket godare än BOB-sylterna.
Jag håller med, diss! Tycker de smakar illa och jag var grymt besviken när jag testade "citron", citronen försvann helt bakom sliskigt äpple och päron eller vad det nu var.Där säger jag diss! : ) Speciellt den med päron, den var alldeles för stark i päronsmaken, blev mer som läsk och det var inte gott.
HISS på den här!
Den här älskar jag! Perfekt konsistens, god smak. HISS
Håller med, jag gillar dessa massor! Fräschare smak än läsk men lite mer smak än vanligt smaksatt vatten. Har funkat bra som substitut till vin för mig under sommaren.Vilken rolig tråd.
Loka Crush HISS. Speciellt hallon.
Garants Salsa Con Chipotle. 10kr på Willys. Skitgod skitstark chipotlesås, vräk i en matsked eller två i tomatsåsen eller varför inte i dom vita bönorna med tomatsås. Innehållsförteckningen är najs ända fram till slutet, lite onödigt med soyaolja men något bättre än palmolja iaf.
HISS.
Och en till HISS:
Billig. Ekologisk. Smakar riktig citron. Vad mer kan man begära?
Kul, jag har gått och sneglat på den där salsan (ÄLSKAR chipotle) så då törs man prova då
Prova alla chipotleprodukterna! De hela chipottlarna är superstarka, jääättegott.
Alltså, bara förpackningen gör mig ju helsugen på att köpa !!Prova alla chipotleprodukterna! De hela chipottlarna är superstarka, jääättegott.