Bukefalos 28 år!

Hitta rätt tåg på Sthlm C?

Kartan kan definitivt förbättras. Först och främst är det förvirrande med siffror i rutorna som indikerar butiker. Är man stressad och letar efter spår 3 kan man nog lätt hamna på Espresso House eller Pressbyrån istället. Sedan skulle man kanske även önska att de visade en grafisk bild över hur de tre våningarna förhåller sig till varandra. Nu måste man detaljstudera kartorna för att se det. Inte lätt för den som kanske är superstressad och inte hittar.
HELT rätt ! Gör två kartor en för butiker , en för spår.
 
Kartan kan definitivt förbättras. Först och främst är det förvirrande med siffror i rutorna som indikerar butiker. Är man stressad och letar efter spår 3 kan man nog lätt hamna på Espresso House eller Pressbyrån istället. Sedan skulle man kanske även önska att de visade en grafisk bild över hur de tre våningarna förhåller sig till varandra. Nu måste man detaljstudera kartorna för att se det. Inte lätt för den som kanske är superstressad och inte hittar.
Tänkte precis något liknande när jag hittade kartan, snacka om onödigt krånglig!
Jag lärde mig hitta alla vägar när jag jobbade ombord på tåg. Inklusive bakvägar vissa där man behövde nyckel och har aldrig studerat en karta över centralen förut ;)
Nu har de ju byggt om lite sen dess så bakvägarna kan ju ha ändrats, men hittar gör jag lyckligtvis än ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 762
Senast: Rie
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 562
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp