HJÄLP!!! BORTSPRUNGEN HUND

S

simpe

Syrrans Akita hane försvann igår vid lunch och har inte kommit tillbaka ännu. Vad ska man göra??? Vi har ringt polisen, lokalradion säger en efterlysning kl 10.20, ringt brukshundsklubben och nu ska syrran ut och sätta upp bilder. I eftermiddag ska jag rida ut i skogen med hästen och ropa. De bor på landet så han kan ha irrat hur långt som helst.
Någon som har mer tips?? :cry: :cry:
 
:( ursh ryser i hela kroppen.. Hoppas han inte är stulen.. När våra hundar rymmer kommer de oftast springande när vi tar ut bilen. Känner hunden igen hennes bil kan hon ju prova med det om det inte redan är gjort...
 
Jag antar att ni har varit ute och letat? Ni kan nog inte göra så mycket mer...

Hoppas han kommer till rätta!
 
kolla upp vart det finns ev löptikar, kontrollera att polisen verkligen tagit upp anmälan( vet av egen erfarenhet att dom kan skita i det) ut o leta och framförallt prata med folk...flygblad är bra...
Hade själv en hund som försvann för 1,5 år sen...har inte hittat än :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 462
Senast: solrose00
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 924
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 525
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
4 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp