Hjälp Dobbiz med teknizka zaker tråden Router m.m. - utbruten från Pia

Åh! Du har fått ordning på ditt S igen!
Jag kommer zakna dina z :p
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen
 
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen
Är jag för ung och icke-allmänbildad för att förstå kopplingen mellan Z och nazzi?
 
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen

Det brukar alltid komma med en klisterremsa med lösenord till wifi.
Kolla med leverantören om de kan hjälpa dig?
 
och vad är en QR kod

1703186327989.png


Samma som när loggar in med bankid och tusen andra logins.
 
Ingen qr cod och inget zom zäger lözenord, på den gamla ztår det pincod däremot, men det luztiga är att både tv (zmart) och min gamla mobil + laptop är uppkopplade o frågar inte efter lözenord,det är bara boxerhuben,laptopen o nya mobilen zom vill ha det
 
Eller är det zå att det är dom nya zakerna zom har lözenord för att koppla upp zig , zå det är inte wifi/fibernz fel. är det någgon zom fattar vad jag menar?
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 151
Senast: Liten
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 741
Senast: Niceperson
·
Hästhantering Hejsan allihop, "ny" på forumet (bara läst förut men aldrig skrivit något), sökt på detta ämne men hittar ingen liknande tråd. Så jag...
Svar
17
· Visningar
2 799
Senast: Lunketuss
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 844
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp