Bukefalos 28 år!

Hjälp Dobbiz med teknizka zaker tråden Router m.m. - utbruten från Pia

Ger upp för ztunden, är teknizk idiot o blir bara förbannad ,vilket gör att tekniken i mitt hem får lära zig flyga o det blir dyrt.
Hittade brukzanviningen zå får läza den i morgon innan jag tar på linzerna
Jag försökte använda mitt Bank-ID för en betalning i förrgår och var tungen att göra en rage-quit också. Då hade jag ändå min kära mor på tråden som instruktör. 😅 Det är okej. Jag fick det att funka nästa dag, med lite djupa andetag och tålamod.
 
Jag försökte använda mitt Bank-ID för en betalning i förrgår och var tungen att göra en rage-quit också. Då hade jag ändå min kära mor på tråden som instruktör. 😅 Det är okej. Jag fick det att funka nästa dag, med lite djupa andetag och tålamod.
Inte lika vanligt med typ bank-id där borta?
 
Nej, jag blev "hotad" av Gunnar zom bezkyllde mina z vara någon nazzigrej, och trodde han det zå kunde det vara flera zom trodde det, jag tror hela buke vet varför jag har z iztället för s, det är ett jättejobb att klippa o kliztra.
Nya laptopen är igång men nu frågar den efter lözenord för att komma ut på nätet "fiber o wifi" och jag har inget lözenord,aldrig haft ,zå tillbaka på 0 igen
Så om jag skriver att jag ätit pizza…?
 
Vad är det för router? Vilket märke?
Har 2 olika ,ingen av dom funkar med dom nya zakerna, den ena är strong, det är den zom är inkopplad juzt nu, de andra är en , ???? tillbaka till källaren, trodde nämligen det var den zom var knaz o köpte en ny
 
Har 2 olika ,ingen av dom funkar med dom nya zakerna, den ena är strong, det är den zom är inkopplad juzt nu, de andra är en , ???? tillbaka till källaren, trodde nämligen det var den zom var knaz o köpte en ny
Varenda router jag har haft har haft lösenord på klisterlapp undertill. Ibland får man testa några gånger för det kan stå mer än kod och det är inte alltid man förstår med en gång vilken det är som behövs för att logga in. Brukar vara en rätt lång radda med bokstäver och siffror.
 
Har 2 olika ,ingen av dom funkar med dom nya zakerna, den ena är strong, det är den zom är inkopplad juzt nu, de andra är en , ???? tillbaka till källaren, trodde nämligen det var den zom var knaz o köpte en ny

Märket på routern, asus, netgear eller liknande. Vad heter den?
 
Har 2 olika ,ingen av dom funkar med dom nya zakerna, den ena är strong, det är den zom är inkopplad juzt nu, de andra är en , ???? tillbaka till källaren, trodde nämligen det var den zom var knaz o köpte en ny
Men du lyckas iaf att skriva med S ibland. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 198
Senast: Liten
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 763
Senast: Niceperson
·
Hästhantering Hejsan allihop, "ny" på forumet (bara läst förut men aldrig skrivit något), sökt på detta ämne men hittar ingen liknande tråd. Så jag...
Svar
17
· Visningar
2 802
Senast: Lunketuss
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 035
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Lastnät till bil
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp