Bukefalos 28 år!

Hjälp! julklappstips

Status
Stängd för vidare inlägg.

Meibla

Trådstartare
Jag har inte en aning om vad jag ska köpa i julklapp till syrrans ungar. :confused: Dom har typ allt :crazy:

Nån som kan hjälpa mej me lite tips så vore det jättesnällt.

ungarna är en tjej som är 13 och en kille som är 11.

Jag har idétorka :(
 
Sv: Hjälp! julklappstips

Pengar, lotter och godis?
Brevpapper, roll-on, schampo?
 
Sv: Hjälp! julklappstips

Hvilke interesser har de, da?

Hm. Når jeg var 13 ville jeg hatt.. Tøffe klær, kanskje litt sminke, stallklær (helskinnsridebukse!), CDer, filmer, bøker osv.

11-åringen kan jo få tøffe klær, bøker(?), film, radiostyrt bil osv.

Lykke til!
 
Sv: Hjälp! julklappstips

Biocheckar!!! Det älskade jag att få och hade alltid användning för!

Tycker dom om att läsa? Köp ett medlemskap i Bokias "Bokslukarna", du får låna en bok i taget och den bok du har när medlemskapet går ut får du behålla. Skulle varit mycket populärt hos mig i 13års ålder då jag då läste typ två böcker per kväll... Det är de nyaste barn och ungdomsböckerna som finns i bokhandeln så alla finns inte på biblioteket (läs typ inga).

Javan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 503
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 593
Senast: miumiu
·
Mat Våra snälla grannar kom förbi med en liten julklapp till oss. En kompis till dem har tydligen bin, och nu fick vi honung därifrån...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp