Bukefalos 28 år!

Hjälp med att få igång spel

B

Bettan_G

Jag har laddat hem och installerat GTA San andreas. Och så vill jag ha så att man slipper ha cd - skiva varje gång man ska spela spelet. Och på "readme - filen" så står det att man ska "mounta" (=montera), och så gjorde jag det (använder Da*mon Tools). Problemet är bara att när jag väl klickar på play knappen så startas inte spelet. Vad är felet? :crazy:
 
Sv: Hjälp med att få igång spel

Jag har laddat hem och installerat GTA San andreas. Och så vill jag ha så att man slipper ha cd - skiva varje gång man ska spela spelet. Och på "readme - filen" så står det att man ska "mounta" (=montera), och så gjorde jag det (använder Da*mon Tools). Problemet är bara att när jag väl klickar på play knappen så startas inte spelet. Vad är felet? :crazy:

Hmm det är möjligtvis inte så att det ligger med en crackfil på "skivan"
Kolla det om om det finns en crackfil och om det finns så tar du och kopierar in den i spelmappen där du installerade det och ersätter den befintliga filen!
Voila spela!
 
Sv: Hjälp med att få igång spel

Jo, det finns en "no-cd crack file" i mappen, men när jag kopierar gta_sa.exe (spelet i "no cd crack" filen) till mappen där spelet installerades, så säger den bara massa .DLL filer fattas. Min syster har fått spelet att fungera en gång men jag vet inte hur hon gjorde :p
 
Sv: Hjälp med att få igång spel

Kanske genom att faktiskt köpa det? Bloody pirates...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver akut hjälp av någon datakunnig. (att inte kunna använda datorn som vanligt är inte alls roligt) Vår dator har blivit helt...
Svar
3
· Visningar
1 355
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Jag har en ganska ny dator, rätt inkopplad och installerat allting. Har funkat att spela WOW (world of warcraft-internet online spel)...
Svar
11
· Visningar
4 586
C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler F-rbaskade The Sims! :mad: Det spelet krånglar då alltid. Igår kväll när jag skulle spela Studentliv så hänger sig spelet i kvarteret...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Carpe_Diem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp