Hjälp med flyg

Sv: Hjälp med flyg

Klart vi klarar det, men är ju roligare om man kan sitta och prata med varann under resan :)
 
Sv: Hjälp med flyg

Jag ser inte det som det största bekymret, frågan är om flyget alls går i väg. Det är min erfarenhet av detta bolag, eller så påstår dom att de inte fått betalt för biljetten när man ska iväg.O_o
Vilken otur du haft. Jag har åkt med Ryan ett 15-tal gånger (sen -99) och det har fungerat perfekt varje gång.
 
Sv: Hjälp med flyg

Det "enda" jag inte gillar med Ryan air är att de behandlar sina passagerar som boskap, sin personal som livegna och de urholkar hela flygbranschen. Ryan air har sanslöst mycket fuffens för sig.

Det enda som är lite hedervärt (? )är att Ryan air i alla fall är ärliga med att de skiter fullständigt i sina passagerare, till skillnad från andra lågrpisbolag som hävdar att de bryr sig om sina passagerare, vilket inte alls är fallet när det väl kommer till kritan.

Amen!

(Tio)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 482
Senast: Paddington
·
Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 858
Senast: hastflicka
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Glimra
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 074
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp