Bukefalos 28 år!

Hjälp med "rätt" färgnyans önskas!

P

prallan

Vad skulle ni kalla denna färg? Jag tycker den är en blandning av korallrosa och gammelrosa, men har inget bra namn på den färgen.
Någon som kan hjälpa mig med att klura ut det egna namnet på denna kulör? 🙏:bow:
20200323_073556.jpg
 
Jag roade mig med att ladda upp en liten bit av bilden på colorexplorer.com, den identiferade flera toner förstås men den som känns dominant (i mina ögon) heter formellt "faux-antique fuchsia" eller möjligen "slightly desaturated pink". Lite krångligt kanske men ;)
 
Jag roade mig med att ladda upp en liten bit av bilden på colorexplorer.com, den identiferade flera toner förstås men den som känns dominant (i mina ögon) heter formellt "faux-antique fuchsia" eller möjligen "slightly desaturated pink". Lite krångligt kanske men ;)
Åh, tack snälla! Kan du återge typ Top 3?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ser så mycket fina saker på facebook, folk renoverar totalt intetsägande möbler till jättefina bara med målarfärg! Men jag kan inte...
2
Svar
32
· Visningar
1 452
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag blev utsatt för ett sexuellt ofredande för drygt två år sedan och nu ska det tydligen bli rättegång. Jag har inget målsägarbiträde...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 835
Senast: gul_zebra
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 464
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 452
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp