B

**BORTTAGEN**

Bara måste, måste få hjälp med dessa tre frågor! Det e verkligen akut... E det nån vänlig själ som kan själv eller har nån i sin omgivning som skulle kunna leverera dessa svar till mig senast 23.00 ikväll??

1. Ge tre olika exempel på olika metoder att skala 3D-objekt med hjälp av 2D-banor (Splines).

2. Realtids-3D, som används inom simuleringar och spel, ställer speciella krav på arbetssättet när man gör 3D-modeller som skall användas på detta sätt. Nämn tre faktorer som modellaren kan påverka och som har betydelse i detta sammanhang!

3. Vad innebär det att tala om projektionsmetoder för texturmappar? Var i MAX kan man hitta inställningar för dessa projektionsmetoder?

Tack på förhand. Detta e verkligen superviktigt... går under annars... :cry:
 
Hmm.. Høres ut som en innlevering/eksamen eller noe? Har selv tatt endel kurs innen visualisering, men vil igrunn ikke hjelpe hvis dette er en eksamen. Har vel ikke ting klart i hode heller, men har dog bøker på området.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära bukeorakel, jag behöver er visdom och hjälp! Jag har haft brännande svidande ont vid sex i snart åtta års tid. Jag tror att det...
Svar
11
· Visningar
1 644
Senast: Io
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 154
Senast: anyberg
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 353
Senast: Fetaost
·
I
Utrustning Nu har jag bestämt att skaffa en bra kapson, men - hjälp! vad det finns många olika modeller! Ska jag välja en fast el ledad, med "hel"...
Svar
3
· Visningar
1 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp