Bukefalos 28 år!

Jen80

Trådstartare
Är nog det största puckot som finns just nu...:crazy:

Jag laddade ner Ad-aware för nån timme sen, rensade rejält... MEN - nu funkar ingenting! :cry: Jo, jag kan gå in här på buke och läsa gamla trådar...men inte nya :(
Rensade (som vanligt) även cookies... Vad kan ha hänt? :confused:

Fick sno mammas dator för att skriva här..
 
Som första åtgärd:
Öppna upp ad-awere.
Gå till open quarantine list.
Återställ den senaste quarantine list, med rätt datum.
Starta om...

Andra åtgärd:
Använd systemåterställnig.

Funkade detta???
 
Du kanske har förbjudit någon cookie som du inte borde ha förbjudit. Om det finns en ikon med ett öga med en stoppskylt över i statusraden kan du dubbelklicka på ikonen och välja att tillåta cookien igen.
 
Nu har jag fått lära mig något nytt! "Är du lika klantig som Jen80, lär dig vad systemåterställning är :angel:"
TACK! :bow: :love: :bow: :love: :bow:

Nu funkar det :D

Det första jag gjorde var att öppna quarantine list, men...det funkade inte - eller ja där fanns inte något :confused:. Så i ren desperation raderade jag hela Ad-aware...:crazy: Gissa om jag blev nervös när du skrev att jag skulle öppna det *fnissar*. Men men, nu funkar det i alla fall.

JÄTTETACK!!!!!!!!!!!!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 517
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 551
Senast: Lingon
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 692
Senast: Crossline
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp