M

miss_willow

Nu har ponnyns ägare slarvat bort det nyaste vaccinationsintyget där det är bevisat att han fick vaccin i november. Vi ska tävla på söndag och jag vet inte vad jag ska göra...
Måste de grundvaccinera igen!? Eller kan man ringa veterinären och visa kvitto så kan hon skriva ett nytt intyg?
Sitter här å gråter nästan för jag vet inte vad jag ska göra..
 
Om man ringer vet så har de kanske kvar uppgifterna... i denna datorålder så sparas det mesta... så ring dem å fråga!
Lycka till!
 
okej, jag ringde nyss för jag fick de tipset av en annan också ! Hon skulle komma till vårat stall och skriva ett nytt.. inga problem sa hon. Gratis desutom. så nu kan jag tävla på söndag! Jag spricker av glädje!
 
kan inte vetrinären fixa till de får ni nog vaccinera igen,ring och fråga vet-de borde ju ha kolla på reglerna
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 992
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 142
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 813
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp