C
Cettan
Jag håller på att uppdatera min tävlingsutrustning och har lite problem med att hitta allt... Min hjälm börjar bli sliten så det är dags att köpa en ny. Men det är ju en hel djungel när man ska köpa hjälm. Och dessutom är nästan alla hjälmar i affärerna sådana där GPA hjälmar numera. Och jag som är dressyrryttare är lite mer traditionell... :smirk: Jag skulle så gärna vilja ha en mörk marinblå CO hjälm, men de tillverkas tydligen inte längre utan läderband... Någon som vet någon annan hjälm som ser ut som en dressyrhjälm? championhjälmarna tycker jag är så klumpiga...
Nästa fråga. Någon som vet vart jag hittar en cremefärgad plastrong? Gärna något ställe med internetutik... Och sen det sista, cremefärgade hanskar? Vart finns det? Jag har bara sett de där som nästan ser ut som ormskinn för runt 300 kr, tror de heter något på R...
Det måste ju finnas fler sorter, det är ju många ute på tävlingar som har cremefärgad utrustning, vart köper de sina saker???
Nästa fråga. Någon som vet vart jag hittar en cremefärgad plastrong? Gärna något ställe med internetutik... Och sen det sista, cremefärgade hanskar? Vart finns det? Jag har bara sett de där som nästan ser ut som ormskinn för runt 300 kr, tror de heter något på R...