Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, jag har försökt att googla ska jag börja med, men hittar inte vad jag söker.
Har en enkel word-uppgift från skolan, tyvärr vill den inte vara enkel när det gäller numreringen
Är så att numeringen ska börja från sida två (första är ett försättsblad) och då börja från sida 1. Jag har kommit så långt att jag kan få försättsbladet utan numrering men då börjar ändå nästa sida på två
Någon som vet hur jag ska ordna detta?
(det dummaste i hela denna historien är att vi har en power point där det står sådana här saker, men min dator vägrar öppna den)
Vet inte om jag är riktigt med på vad du menar..men du klickar fram numerering menar du som val uppe i menyn? Kan du inte skriva dit det själv utan att använda den funktionen? Hoppas vi pratar om samma sak nu
Prova att välja att det ska start med 0 istället för ett och så att det inte visas på första sidan.
Annars finns det en bra förklaring inne på supporten på microsofts hemsida, googla sidnumrering eller liknande. Handlar om att man ska dela upp i olika avsnitt typ. Kan inte själv ge en hel förklaring här men var inte så svårt när man hittade en beskrivning av det!
Då sätter man numrering, högerklickar man på den sida där numreringen ska starta och väljer "formatera numrering" och sen starta på nuvarande sida eller nåt sånt. Totalt ologiskt, men det funkar!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...