Hjälp mig hitta!

Sv: Hjälp mig hitta!

Haha din kamera har väl fått härdsmälta av att se din vackra fux pojke för ofta ;)

Jag lär ju som sakt ha ett par mjuka skydd då min pojk har ett ärr snett över kotan på ena bakbenet..

Om jag köper ett par sånna här som du föreslår så får jag väl skälla på dig om de är för korta.. haha..

Sv: Hjälp mig hitta!

:rofl: haha ja om det vore så väl! ;)

Annars är dom där Jumpers Horse Line ganska fina, det är väldigt mycket ludd (finare ludd än N.E.W.!) men dom är väldigt små i storlekarna. En liten häst jag brukar göra iordning åt min tränare brukar få ha såna när jag är sen, han har L fram och bak, han skulle behöva XXL bak tror jag :o Hästen har iofs extremt grova ben, mycket grövre än min stora häst och han är faktiskt grov i benen :p

Ja du får skälla på mig allt vad du vill då, jag kommer kontra med att din häst har konstiga ben ;)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Hoppas att någon kan hjälpa mig här då jag inte vet vad jag ska göra längre. Har en häst med ett rejält ödem som går från bröstet...
Svar
1
· Visningar
3 007
Senast: skuggi
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 173
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Jaa som rubriken antyder: hur dåligt måste en må för att få -- och framförallt ha nytta av -- antidepressiva mediciner? .... Jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 345
Senast: vtok
·
D
Hästvård Jag har en häst som för ca 1,5 år sedan fick konstiga eksem/utslag på sitt ena bakben (från kotan och ner till hoven) och svullnad...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Lindsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka