Wysiwyg
Trådstartare
Jag har en typ 5 år gammal robotdammsugare men den är inte så effektiv. Den städar mattorna dåligt och den klarar inte av mina högst mediokra trösklar alls så jag blir helt galen på den. Det är dags för en ny och jag misstänker att det hänt en del sedan jag köpte senast. Känns dock som en djungel med priser mellan typ 2-15 tkr?
Det viktigaste är att den har en bra sugkraft, klarar mina 2,5 cm trösklar, har en bra app och att den inte fastnar i grejer. Har gärna en tömningsstation för skräp men behöver inte mopp-funktion, det kan jag göra själv. Antar att alla modeller går att ställa in på någon slags timer eller bestämma vilket rum den ska städa om man inte vill ha hela lägenheten dammsugen jämt?
Vill ogärna betala över 4tkr. Helst under 3! Var har ni? Är ni nöjda?
Det viktigaste är att den har en bra sugkraft, klarar mina 2,5 cm trösklar, har en bra app och att den inte fastnar i grejer. Har gärna en tömningsstation för skräp men behöver inte mopp-funktion, det kan jag göra själv. Antar att alla modeller går att ställa in på någon slags timer eller bestämma vilket rum den ska städa om man inte vill ha hela lägenheten dammsugen jämt?
Vill ogärna betala över 4tkr. Helst under 3! Var har ni? Är ni nöjda?