Hjälp mig med mitt stos stam

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare OthiliaH
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 050
O

OthiliaH

Hejsan=) jag undrar om det finns någon här som vet hur mitt stos stam är? asså hur dom är i temperament, om dom är väldigt svåra hästar lixom =) Peasant Elisa heter mitt sto, och hon är en otroligt lättsam häst, lugn och trygg i sig själv. Men skulle vara kul att veta hur hennes stam är.

Far:MAYBE TOMORROW farfar:SPOTLITE LOBELL (US)

Mor:PEASANT ELEGANCE Morfar:MEADOW GALLANT (US)

Sv: Hjälp mig med mitt stos stam

Jag vet inte så mycket om hur de är i temeramentet och har enbart träffat avkommor till farfar SL, och jag kan nog inte riktigt uttala mig om hur de brukar vara då jag enbart har träffat 2 avkommor varav den ena är en riktig gris, liten och het som fan, alltid på tårna. Den andra har ett speciellt humör men är inte dum och inte het heller. Båda dessa avkommor är rätt låga, smäckra och "typiskt" SL utseende tycker jag. (Dessa två avkommor har du träffat btw)

Farfar Spotlite Lobell: http://www.worldoftrotters.com/eng-bibl-spotlitelobell.htm

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 442
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 906
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 867
Senast: pastejja
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 451
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet