Hmm... Dum fråga kanske...

Zewz

Trådstartare
Men jag börjar bli lite fundersam nu.
Ofta när min lille kille legat länge utan att vara ute får han som en "extra uppsättning kulor" en bit in på snoppen.
Eller vad man ska kalla det.
Väldigt svårt att beskriva, men har inte en aning om vad det är.
Nån som vet?
 
Låter som svällkropparna som hundarna har. När de parar så sväller de och det är det som gör att de "hänger fast" i tiken ett tag efter parningen.
 
Okej...
Har han drömt något då eller? :rofl:
Kan det kanske ha med att göra att oftast inte kissat på länge?
 
Mina pojkar har också sådana.....de syns oftast tydligare på unghundar.....inget att oroa sig för.

/Wera
 
Tja jag vet inte, det låter inte helt otroligt att det kan ha med det att göra. Sen går det väl i perioder när de växer och kommer in i olika könsmognadsstadium också.
 
Min snart 14mån gamla hund får också så ibland. Men jag har kopplat det till att han inte kissat på länge och är kissnödig. Men så är alltså inte fallet eller :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 031
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok Ok TW om ni är allergiska mot ovetenskapliga metoder eller spiritualitet i största allmänhet. Jag är själv väldigt öppen men tar inte...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 636
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp