Hmm nytt datortillbehör??

L

Laban

Alltså jag förstår att man har en datormus till för det gör det enklare att styra en dator men detta???

datorkisse1.jpg


Den här lilla krabaten hade öppnat 91 st utforskare och 69 st texteditor när jag kom in i rummet :crazy:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

haha. tror att det är windowsknappen (flaggan) + e samt winknapp + n som öppnar utforskaren och notepad. inte säker på den sista men ^^
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

hmm.. det var juh ett knepigt virus som både blockerar tangentbord och skärm.. men i min handbok "viruses for dummies" så står det att man ska rassla med burköppnaren i köket :angel:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

mm problemet är nog att den tar en rivstart och så åker burken i marken.

Den var ju varm och go så jag förstår honom.
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Vilken fin katt :love:

Mina katter ligger ännu hellre på routern, den tycker de är varmare uppenbarligen!
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Haha...kanske tycker att datorn får för mycket uppmärksamhet som borde komma kissen tillgodo istället...:angel:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

:rofl:

Vilket trevligt sällskap du har som terroriserar din dator.
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Jodå hade han kunnat komma åt routern eller modemet så tror jag nog han tar den med :D

Nu får man vara noga med att stänga ner luckan när man går därifrån
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

köp en hund :D

fast då riserar du problemet med dreggel istället ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 436
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 943
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 673
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Shop to you drop, del 4
  • Fisk som kattmat

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Sadel till en böjd tunna
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp