Bukefalos 28 år!

Här uppe i norrbotten där jagbor har vi haft ett dåligt hö år så priset här är skyhögt, som tur är har vi eget hö av hög kvalité. Det är många här som beställer hö ifrån värmland o jämtland för att få det att räcka!!!

Ditt pris är alldelens för högt! Försök få tag på eget hö men tänk på att det kostar att fara och hämta höet själv.
 
Vet ärligt talat inte om de nya känner till det här, men de har ju skrivit på ett kontrakt som lär gälla längre än för oss andra. I annat fall får de en mycket otrevlig överraskning (hörde att de flyttar in med 3 hästar?)

Jag var inte i stallet i går, får se om det har uppkommit några nyheter i kväll.. Annars får vi väl kalla till ett stallmöte hemma hos någon (känns otrevligt att behöva sitta i fikarummet i stallet och diskutera det här..)
:crazy:
 
Jo jag hade också hört att det kommer någon med 3 hästar. Frågan är bara när. Om dom kommer efter januari måste ju dom veta om det, med om dom kommer nu i december...

Måste också kolla om det kommit upp något. Nä du har rätt, inte så trevligt att ha ett möte om detta i stallet.
 
Höpriest i Stockholm kan vara svindyrt ! Men nästan 4:50 är helt orimligt !
 
I stallet som jag har mina hästar betalar vi separat för höet och vi får ge 1:50 kr/kg och det är analyserat med bra värden och stallägaren ombesörjer hämtningen. :o

Det känns som om jag kan skatta mig lycklig :D

Hoppas att det ordnar sig för er :crazy:
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 134
Senast: Smurfoff
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 952
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 902
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp