Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En del hushållnings-sällskap brukar ha att låna ut sa Hjortens lab till mig när jag skulle skicka in analys. Resultatet blir bäst med höborr eftersom det blir ett bra "snitt" på provet.
Hästmänniskan
Jag skulle gärna vilja höra erfarenheter om häst som lånats ut till ridskola. Alla perspektiv välkomnas, hästägare som lånat ut och hur...
Trädgård & Växter En plantskola i närheten kör utförsäljning den här veckan och idag var det 50% på alla växter. Jag fyndade två bambu som ska täcka av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.